اولین کاری که باید هنگام ارائه روش های اختصاصی حمل و نقل انجام دهید این است که تنظیماتی را در ریحون تغییر دهید تا این امکان رخ دهد.
برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:
از داشبورد وردپرس خود، به مسیر سفارشی > تنظیمات بروید و روی برگه/لینک تنظیمات فروشگاه در بالای صفحه کلیک کنید.
صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به بخشی به نام خدمات برسید. در کنار این، باید بررسی کنید که چه خدماتی را ارائه می دهید.
هنگامی که تغییرات خود را اعمال کردید، صفحه را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.
توجه: باید مطمئن شوید که مناطق و روش های حمل و نقل خود را در WooCommerce برای هر یک از این خدمات تنظیم کرده اید. اینها را با رفتن به WooCommerce > Settings و کلیک بر روی برگه ارسال در بالای صفحه ایجاد کنید.
اکنون این گزینه را در فروشگاه خود فعال کردهاید، میتوانید شروع به تنظیم چند چیز کنیم، از ساعتهای سرویس یا بازههای زمانی خود شروع کنید.
نحوه اضافه کردن زمان و تاریخ :
در حالی که هنوز در برگه تنظیمات فروشگاه هستید، در زیر Services بخشی به نام ساعات خدمات را مشاهده خواهید کرد.
در این بخش شما قادر خواهید بود هر تعداد سفارش طبق زمان و تاریخ را که دوست دارید ایجاد کنید. برای ارائه تعداد سفارش های مخصوص وانت، روی دکمه آبی رنگ کنار «ساعات خدمات» کلیک کنید.
در اینجا میتوانید علامت ساعتهای سرویس تحویل مشابه را بردارید و هر تعداد که میخواهید سفارش های مخصوص تحویل دهید.
همچنین میتوانید با پایین کشیدن صفحه به بخش تعطیلات، ساعات/روزهای خدمات تعطیلات خود را برای تحویل سفارشی کنید. در اینجا میتوانید Pickup را بررسی کنید و آنطور که دوست دارید سفارشی کنید.
نحوه مدیریت سفارشات
ساده ترین راه برای مدیریت مجموعه یا سفارشات محلی خود، رفتن به صفحه سفارشات در ووکامرس است.
برای یافتن صفحه سفارشات، از داشبورد وردپرس خود به WooCommerce > Orders بروید.
در اینجا میتوانید سفارشهای فعلی و آتی خود و اینکه آیا آنها برای تحویل هستند را ببینید. برای نگاهی عمیق تر به مدیریت سفارشات خود، به سند نحوه پردازش و مدیریت سفارشات ریحون مراجعه کنید.