زمانی که کاربر یک سفارش ثبت کند، وضعیت سفارش داخل صفحه اصلی ریحون نمایش داده میشود. در حقیقت آخرین سفارش ثبت شده جاری (هنوز تحویل داد نشده) را در صفحه اصلی میتواند ببیند (همانند اسنپ فود که داخل صفحه اصلی سفارش فعلی کاربر را نمایش میدهد).
تمام سفارش های پیشین و سفارش های فعال از منو، در قسمت سفارشات می توانید ببینید و شما می توانید به طور کامل به همه ی سفارش ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این شما می توانید تمام مراحل انجام سفارش را به طور واضح پیگیری کنید. در حال آماده سازی، پیک در راه و…گزینه هایی هستند که تا رسیدن سفارش بدستتان می توانید ببینید و پیگیری کنید.
به اضافه اینکه در بخش سفارشات، کاربر اطلاعات کاملی از سفارشاتی که ثبت کرده است می بیند. از جمله زمان دقیق تحویل، تاریخ ثبت سفارش، اطلاعات سفارش و …
5 تا وضعیت برای هر سفارش وجود دارد که به شرح زیر می باشد و شما در هر وضعیت می توانید با گزینه سفارش دوباره، مجدد سفارش خود را تکرار کنید .
در انتظار تایید رستوران: سفارش در حال بررسی توسط رستوران می باشد و در صورت تایید وارد مرحله بعد می شود.
در حال آماده سازی: سفارش بعد از تایید رستوران وارد مرحله آماده سازی توسط رستوران می شود.
پیک در راه: سفارش آماده شده توسط پیک درحال ارسال به مقصد است.
لغو شده: سفارش توسط کاربر لغو شده است و وارد مراحل دیگر نمی شود.
مسترد شده: سفارش توسط رستوران مرجوع شده باشد، این گزینه نمایش داده می شود.