نحوه پردازش و مدیریت سفارشات

فهرست محتوا

مدیریت و پردازش سفارش‌ها در صورت رسیدن آنها بسیار مهم است، بنابراین ما آن را تا حد امکان ساده کرده‌ایم. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه سفارشات خود را همانطور که ظاهر می شوند پردازش و مدیریت کنید.

برای مشاهده و مدیریت سفارشات خود مراحل زیر را انجام دهید:

از داشبورد وردپرس خود به مسیر reyhoon > Live Order View بروید.

سپس شما را به صفحه ای می برد که تمام سفارشات فروشگاه شما را نشان می دهد. در اینجا می‌توانید همه چیز را از شماره سفارش و نام مشتری گرفته تا نوع خدمات، وضعیت سفارش و البته بازه‌های زمانی انتخابی تحویل غذا را ببینید.

برای مدیریت هر سفارش جداگانه، روی نماد چشم در جدول کلیک کنید. با این کار پنجره ای باز می شود که حاوی اطلاعات سفارش است. در پایین سمت چپ چند گزینه را مشاهده خواهید کرد.

پردازش:

 با کلیک بر روی این گزینه، مشتریان را از طریق ایمیل مطلع می‌کنید که سفارش آنها در حال پردازش است. این به ویژه زمانی مفید است که در حال آماده سازی یا ایجاد یک سفارش غذا هستید و می خواهید مشتریان را به روز نگه دارید.

تکمیل شده :

 با کلیک بر روی این گزینه، مشتریان را از طریق ایمیل مطلع می کنید که سفارش آنها تکمیل شده است.

نمایش سفارش زنده:

این گزینه به شما امکان می دهد سفارشات را بر اساس تاریخ سررسید، تحویل و موارد دیگر فیلتر کنید. فقط گزینه هایی را که می خواهید در بالای جدول مشاهده کنید انتخاب کنید تا مدیریت سفارشات خود را آسان تر کنید.

هنگام تغییر وضعیت سفارش، می‌توانید ایمیل‌هایی را که برای مشتریان ارسال می‌شود، فعال و غیرفعال کنید. همچنین می توانید محتوای این ایمیل ها را ویرایش کنید.

برای ویرایش ایمیل های تغییر وضعیت، مراحل زیر را انجام دهید:

از داشبورد وردپرس خود، به WooCommerce > Settings بروید و روی تب Emails در بالا کلیک کنید.

در این صفحه جدولی پر از ایمیل‌هایی که مشتریان شما ارسال می‌شوند، پیدا خواهید کرد. ایمیل های پردازش سفارش تکمیل شده را پیدا کنید و روی دکمه مدیریت در انتهای هر یک کلیک کنید.

در این صفحه می‌توانید محتویات ایمیل را مطابق با رستوران خود ویرایش کنید.

مقاله های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *